afashionmomsdiary.blogg.se

Här i bloggen delar jag med mig av min inspiration när det kommer till mode, mat, inredning och en del personligt. Hoppas ni gillar bloggen och kom gärna med önskemål på vad ni vill se mer av!

Kalender

Kategori: Allmänt

Hej!

 

Vilket väder, hoppas ni inte har regnat bort.

Har tappat bort min kalender, så jag känner mig helt lost. Jobbigt när man har så mycket att göra.

Jag kör fortfarande den gammaldags kalender, lättare att bara skriva. Får bättre översikt av att ha en sådan, mycket lättare att planera.

Sen finns det faktiskt jättefina nuförtiden, så jag kan inte vara den ända.

 

Tänk att det redan är 1:a advent på söndag.  Dom senast månaderna har gått så ofantligt fort.

Svårt att får julstämning när det är så här ute. Får pynta på och spela julmusik som bara den. 

 

I dag är jag ute hos kund och jobbar med massor av spännande design projekt. 

Väldigt varierande och kreativt sen är det ju alltid kul att sitta bland andra.

 

Pynta på! 

 

 
Kommentera inlägget här: