afashionmomsdiary.blogg.se

Här i bloggen delar jag med mig av min inspiration när det kommer till mode, mat, inredning och en del personligt. Hoppas ni gillar bloggen och kom gärna med önskemål på vad ni vill se mer av!

Next Trend!

Kategori: Allmänt

Hej Alla!

Nu har jag äntligen boka min plats på Next Trend seminariet, ska bli så kul att få gå på detta. 

Next trend är ett seminarium där dom främsta byråerna presenterar kommande trender för Våren-Sommaren 2017. Dem olika föreläsarna presenterar sin syn på kommande trendsäsong för alla konsumentprodukter vad gäller färg, design, material, trend, inspiration, globala influenser och livsstil.
Har varit på detta innan och kan absolut rekommendera det för dem som jobbar med design, inköp, konceptutveckalre, sortimentsutvecklare m.m

Ha det bra därute, nu ska jag gå och hämta mina busungar smiley
 
Kommentera inlägget här: