afashionmomsdiary.blogg.se

Här i bloggen delar jag med mig av min inspiration när det kommer till mode, mat, inredning och en del personligt. Hoppas ni gillar bloggen och kom gärna med önskemål på vad ni vill se mer av!

Välkommen

Kategori: Allmänt

Hej alla där ute!
Ett högtidligt första inlägg kommer här. Tänkte berätta lite om mig och vem jag är som börjat blogga här!

Mitt namn är Natalija en gift 2 barns morsa som älskar mode. Där av namnet på min blogg. Jag jobbar i dag som frilansdesigner och driver även LubelDesign.

Min blogg kommer att handla om mode, Alla nya trender som kommer och går. Färger, skärningar, stillar ja, allt du behöver veta i princip. Men även inredning, styling och mat.
Ni kommer få följa med i min vardag som designer och egenföretagare men även som mamma till en underbar trotsig dotter på 7 år och en liten pirat på 3år. Jag hoppas att det blir kul och att ni vill följa med på min resa.

”Selfconfidence is the best outfit rock it and own it
Kommentera inlägget här: